
Normal Finlandin Isompi Kuva
Normal halusi päivän workshopissa ja tiimiaktiviteetissa ennen kaikkea sanoittaa yrityksensä arvoja tarkemmin ja tuoda niitä lähemmäksi jokaisen päivittäistä työskentelyä.
Normal halusi päivän workshopissa ja tiimiaktiviteetissa ennen kaikkea sanoittaa yrityksensä arvoja tarkemmin ja tuoda niitä lähemmäksi jokaisen päivittäistä työskentelyä.
Fingrid rakensi 270 hengen voimin mahtavan Ketjureaktion. Yksittäiset tiimit saivat tehtäväkseen suunnitella ja toteuttaa annettujen kriteerien mukaiset alkukoneet yhdistäen ne toisiinsa ja naapurijoukkojen aikaansaannoksiin.
Enstolaiset verkostoituvat ja toimivat yhteistyössä luoden jättimäisen, tiimien maalaamista kanvaksista koostuvan taideteoksen.
Yksi Power&People-konferenssin kohokohdista oli Liikemerkkinä-tiimiaktiviteetti, jossa parisataapäinen Omexomin johtoroikka muodosti yrityksen uuden logon ihmiskirjaimina - pimeässä, pakkasessa, otsalamppujen valossa. Lopputulos on aivan upea!
Kolmikuukautisen kannusteohjelman lopputulokset olivat jälleen omaa luokkaansa: myynti ylitti 50% jo valmiiksi korkealle asetetut tavoitteet!
WAKAWAKA - This is for Africa! 150- rezidorilaisen flashmob-esitys keskellä Osloa keräsi rahaa World Childhood Foundationille. Seikkailun väki opasti musisoimaan Boomwhackereilla ja tanssimaan Shakiran tahdeissa, harjoitteluaikaa vain kolme varttia.
Catalyst Global järjesti maailman ensimmäisen, yhtämittaisen, koko vuorokauden kestävän digitaalisen kaupunkisuunnistuskisan, joka siirtyi maasta ja mantereelta toiselle auringon noustessa. Samalla kerättiin rahaa erilaisiin hyväntekeväisyyskohteisiin.
Sailventure -kannusteohjelma vei parhaat HP SBD -jälleenmyyjät upealle Hvarin saarelle Kroatiaan. Jo korkealle asetetut myyntitavoitteet tuplattiin.
Turnajaiset keskiaikaisessa linnassa, Segway-suunnistusta barokkikeskustassa, saunomista 1600-luvun perinnesaunassa, kuumailmapalloilua kirkontorneja hipoen? Tämä kaikki onnistuu - Liettuassa!
Metson assistentit ja kumppanit toteuttivat pienellä porukalla mahtimittaisen Metso-logon Corporate Body Building eli Liikemerkkinä-aktiviteetin avulla. Oli kuulemma vähintään yhtä hauskaa itse tekeminen kuin lopputuloskin!
Tiimit saivat tehtäväkseen rakentaa merikelpoinen alus kartongista, teipistä ja suojamuovista. Epäuskoisuus vaihtui toimeliaisuudeksi, kaaos järjestaytyneeksi toiminnaksi ja rajalliset materiaalit kartonkilaivoiksi.
Loppulaskennassa todettiin että kannusteohjelma maksoi itsensä takaisin 14-kertaiseksi. ”Grindelwaldin reissusta on vaikutuksena selvästi nähtävissä porukan parempi yhteenhitsautuminen ja hyvä tekemisen meininki. Matka oli enemmän kuin paikallaan”