Case-esimerkit

Fingridin erittäin hallittu ketjureaktio

Fingrid rakensi 270 hengen voimin mahtavan Ketjureaktion. Yksittäiset tiimit saivat tehtäväkseen suunnitella ja toteuttaa annettujen kriteerien mukaiset alkukoneet yhdistäen ne toisiinsa ja naapurijoukkojen aikaansaannoksiin.

Enston Isompi Kuva

Enstolaiset verkostoituvat ja toimivat yhteistyössä luoden jättimäisen, tiimien maalaamista kanvaksista koostuvan taideteoksen.

Omexom-logo ihmiskirjaimina

Yksi Power&People-konferenssin kohokohdista oli Liikemerkkinä-tiimiaktiviteetti, jossa parisataapäinen Omexomin johtoroikka muodosti yrityksen uuden logon ihmiskirjaimina - pimeässä, pakkasessa, otsalamppujen valossa. Lopputulos on aivan upea!

Eiger Dreams - palkintomatka maailman kuuluisimmalle vuorenseinämälle

Kolmikuukautisen kannusteohjelman lopputulokset olivat jälleen omaa luokkaansa: myynti ylitti 50% jo valmiiksi korkealle asetetut tavoitteet!

Boomtime-flashmob Oslossa

WAKAWAKA - This is for Africa! 150- rezidorilaisen flashmob-esitys keskellä Osloa keräsi rahaa World Childhood Foundationille. Seikkailun väki opasti musisoimaan Boomwhackereilla ja tanssimaan Shakiran tahdeissa, harjoitteluaikaa vain kolme varttia.

Maailman ensimmäinen 24 tunnin digitaalinen kaupunkisuunnistuskisa teki hyvää yli 152 000 kertaa!

Catalyst Global järjesti maailman ensimmäisen, yhtämittaisen, koko vuorokauden kestävän digitaalisen kaupunkisuunnistuskisan, joka siirtyi maasta ja mantereelta toiselle auringon noustessa. Samalla kerättiin rahaa erilaisiin hyväntekeväisyyskohteisiin.

Sailventure -voittajat Hvarin saarella

Sailventure -kannusteohjelma vei parhaat HP SBD -jälleenmyyjät upealle Hvarin saarelle Kroatiaan. Jo korkealle asetetut myyntitavoitteet tuplattiin.

Erittäin kustannustehokkaita, mukaansatempaavia elämyksiä, aikaa viikonloppu?

Turnajaiset keskiaikaisessa linnassa, Segway-suunnistusta barokkikeskustassa, saunomista 1600-luvun perinnesaunassa, kuumailmapalloilua kirkontorneja hipoen? Tämä kaikki onnistuu - Liettuassa!

Metso-logo ihmisanimaationa

Metson assistentit ja kumppanit toteuttivat pienellä porukalla mahtimittaisen Metso-logon Corporate Body Building eli Liikemerkkinä-aktiviteetin avulla. Oli kuulemma vähintään yhtä hauskaa itse tekeminen kuin lopputuloskin!

Täyttä Vauhtia Vesille!

Tiimit saivat tehtäväkseen rakentaa merikelpoinen alus kartongista, teipistä ja suojamuovista. Epäuskoisuus vaihtui toimeliaisuudeksi, kaaos järjestaytyneeksi toiminnaksi ja rajalliset materiaalit kartonkilaivoiksi.

Fonecta Eiger Dreams: Näin valloitimme oman vuorenhuippumme

Loppulaskennassa todettiin että kannusteohjelma maksoi itsensä takaisin 14-kertaiseksi. ”Grindelwaldin reissusta on vaikutuksena selvästi nähtävissä porukan parempi yhteenhitsautuminen ja hyvä tekemisen meininki. Matka oli enemmän kuin paikallaan”

Miehille, jotka ajavat omia polkujaan

Tietotekniikkayritys halusi viestiä aidolla ja seikkailuhenkisellä tavalla partnership-ajatteluaan ryhmälle kotimaista huippuyritysjohtoa sekä korkea-arvoisia virkamiehiä.