Case-esimerkit

Eiger Dreams - palkintomatka maailman kuuluisimmalle vuorenseinämälle

Kolmikuukautisen kannusteohjelman lopputulokset olivat jälleen omaa luokkaansa: myynti ylitti 50% jo valmiiksi korkealle asetetut tavoitteet!

Maailman ensimmäinen 24 tunnin digitaalinen kaupunkisuunnistuskisa teki hyvää yli 152 000 kertaa!

Catalyst Global järjesti maailman ensimmäisen, yhtämittaisen, koko vuorokauden kestävän digitaalisen kaupunkisuunnistuskisan, joka siirtyi maasta ja mantereelta toiselle auringon noustessa. Samalla kerättiin rahaa erilaisiin hyväntekeväisyyskohteisiin.

Sailventure -voittajat Hvarin saarella

Sailventure -kannusteohjelma vei parhaat HP SBD -jälleenmyyjät upealle Hvarin saarelle Kroatiaan. Jo korkealle asetetut myyntitavoitteet tuplattiin.

Enston Isompi Kuva

Enstolaiset verkostoituvat ja toimivat yhteistyössä luoden jättimäisen, tiimien maalaamista kanvaksista koostuvan taideteoksen.

Boomtime-flashmob Oslossa

WAKAWAKA - This is for Africa! 150- rezidorilaisen flashmob-esitys keskellä Osloa keräsi rahaa World Childhood Foundationille. Seikkailun väki opasti musisoimaan Boomwhackereilla ja tanssimaan Shakiran tahdeissa, harjoitteluaikaa vain kolme varttia.

Uutuusaktiviteetti: Koodin Murtajat

Seikkailu toi alkuvuodesta Suomeen saksalaista alkuperää olevan Koodin Murtajat -aktiviteetin. Siitä tuli välittömästi hittituote: nyt aktiviteettia järjestetään jo ympäri maailmaa. Tutustu sinäkin!

Metso-logo ihmisanimaationa

Metson assistentit ja kumppanit toteuttivat pienellä porukalla mahtimittaisen Metso-logon Corporate Body Building eli Liikemerkkinä-aktiviteetin avulla. Oli kuulemma vähintään yhtä hauskaa itse tekeminen kuin lopputuloskin!

Täyttä Vauhtia Vesille!

Tiimit saivat tehtäväkseen rakentaa merikelpoinen alus kartongista, teipistä ja suojamuovista. Epäuskoisuus vaihtui toimeliaisuudeksi, kaaos järjestaytyneeksi toiminnaksi ja rajalliset materiaalit kartonkilaivoiksi.

Fonecta Eiger Dreams: Näin valloitimme oman vuorenhuippumme

Loppulaskennassa todettiin että kannusteohjelma maksoi itsensä takaisin 14-kertaiseksi. ”Grindelwaldin reissusta on vaikutuksena selvästi nähtävissä porukan parempi yhteenhitsautuminen ja hyvä tekemisen meininki. Matka oli enemmän kuin paikallaan”

Miehille, jotka ajavat omia polkujaan

Tietotekniikkayritys halusi viestiä aidolla ja seikkailuhenkisellä tavalla partnership-ajatteluaan ryhmälle kotimaista huippuyritysjohtoa sekä korkea-arvoisia virkamiehiä.

PlusTV : Haastajasta markkinajohtajaksi ennätysajassa

Sähäkkä "Voimaohjelma" omine kotisivuineen, säännöllisine online- ja offline-viesteineen, auttoi valloittamaan kodinkoneketjut. Yli 60% kodinkoneketjujen myyjistä suosittelee PlusTV:tä ensisijaisena maksutv-vaihtoehtona.

Compaq/HP, IT-jätin ratkaisu oli todellinen irtiotto tavanomaisesta

Miten varmistetaan markkinajohtajuus ja top of mind –asema ankarasti kilpaillussa jälleenmyyjäkentässä IT-alalla? Seikkailun vastuulle annettiin räväköiden matkaohjelmien rakentaminen tärkeimmille kumppaneille.